Ще го поправим, заменим или ще ви върнем парите обратно
В REEF.BG предлагаме продукти, които са проектирани и изработени така, че да работят добре и да улеснят поддържането и грижите за аквариума ви. Искаме да бъдете 100% доволни от вашите покупки от нас. Ако не сте, искаме да знаем за това. На първо място, бихме искали да ви помогнем да отстраните всички проблеми. Ако това не помогне, ще върнем продукта ви обратно. Така че, ако през първите 30 дни от притежаването на продуктна REEF.BG откриете, че не работи както сте очаквали, или ако той просто не е подходящ според предназначението ви, свържете се с нас. Ще организираме връщането на продукта и връщането на парите Ви. |
Всеки наш клиент закупил продукт обозначен със специалния ни знак, получава възможност за:
- лична доставка , монтаж и упътване за работа от нас.
- съвети за правилна употреба и експлоатация.
- разнообразни условия за плащане - в брой, банков превод, PayPal, плащане с карта - дебитна или кредитна, при получаване на стоката, разсрочено плащане
- възможност за връщане на продукта в рамките на 30 календарни дни ( от датата на покупка/монтаж) , ако клиента не е удовлетворен от продукта.
Специални обстоятелства
За да защитим нашите клиенти и да се уверим, че всяко връщане е справедливо, можем или да изискаме фактура или да откажем връщане или смяна в определени ситуации, включително:
- Продукти, които не са закупени директно от REEF.BG
- В редки случаи, въз основа на характера на предишните ви покупки от REEF.BG
- Продукти без фактура или стокова разписка, доказваща собствеността
- Продукти, които са били повредени поради неправилна експлоатация или съхранение и след това са върнати
- Стоки, изгубени или повредени поради пожар, наводнение или природно бедствие
Ако в рамките на 30 дни от датата на закупуване решите да върнете даден артикул, моля свържете се с нас.Всички заявки за връщане, направени след 30 дни от датата на първоначалната покупка, ще бъдат отхвърлени.По преценка на REEF.BG може да се приложи 10% такса за работно изхабяване.Тя ще бъде предварително съгласувана с клиента и приложена с неговото съгласие.Транспортните такси няма да бъдат възстановени и клиентът е отговорен за разходите за връщане на всички пратки, изпратени обратно в REEF.BG.